πρόγραμμα παιδικών ομάδων

Τα προγράμματα των παιδικών ομάδων αναπτύσσονται σύμφωνα με το περιεχόμενο και τις μεθόδους διδασκαλίας που εφαρμόζονται στους κλάδους σπουδών της σχολής Αιγαία. Η διδασκαλία όλων των προγραμμάτων γίνεται σε εξειδικευμένα εργαστήρια στις σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις της σχολής.

Τα προγράμματα που προσφέρονται είναι ειδικά μελετημένα και σχεδιασμένα για τη διδασκαλία των καλών, εφαρμοσμένων και παραστατικών τεχνών για παιδιά από 4 ετών:

childrenweb-01

Η παιδική σχολή τέχνης έχει σκοπό να βοηθήσει τα παιδιά να γνωρίσουν όλες τις εικαστικές τέχνες και να τις καλλιεργήσουν. Καλύπτει πληθώρα εκφάνσεων όπως ζωγραφική, κατασκευές, χειροτεχνίες, κεραμική, γλυπτική, σχεδιασμό και κατασκευή ρούχων και αντικειμένων, φωτογραφία, γραφικές τέχνες, περφόρμανς και εικαστικό παιχνίδι, ιστορία της τέχνης, κινούμενο σχέδιο. Μέσα από την καλλιτεχνική εκπαίδευση τα παιδιά αναπτύσσουν εκείνες τις ικανότητες που τους επιτρέπουν να αναλύουν, να κρίνουν, να ερμηνεύουν και να περιγράφουν την εκφραστική ποιότητα που κρύβεται στα έργα τέχνης και στο ευρύτερο περιβάλλον τους. Το παιδί γίνεται ικανό να κατανοήσει την τέχνη και άρα τον πολιτισμό. Η σχολή Αιγαία προσφέρει στα παιδιά ένα συναρπαστικό ταξίδι για να ανακαλύψουν τις δυνατότητες και τις ευαισθησίες τους, μέσα από δραστηριότητες προσαρμοσμένες στην ηλικία και στο επίπεδο τους. Τα παιδιά αναπτύσσουν ικανότητες πειραματισμού και έρευνας, μαθαίνουν παραδοσιακές και σύγχρονες τεχνικές, χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά και μαθαίνοντας για τα μεγάλα και σημαντικά κινήματα της τέχνης, όπως επίσης και για διάσημους εικαστικούς και σχεδιαστές.

Οι ομάδες αυτές αφορούν παιδιά που φοιτούν στην Ε’ και ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού σχολείου με ιδιαίτερη κλήση στις τέχνες και που δείχνουν ξεχωριστό ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για μελλοντικό προσανατολισμό στους κλάδους των καλών και εφαρμοσμένων τεχνών και της αρχιτεκτονικής. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ακαδημαϊκές και θεματικές δημιουργικές εργασίες με διάφορα υλικά και τεχνικές, προσαρμοσμένες στο επίπεδο και στις ικανότητες του κάθε παιδιού ξεχωριστά και προσωπικά. Οι εργασίες που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια του χρόνου που οι μαθητές φοιτούν σε αυτές τις ομάδες, συχνά χρησιμοποιούνται στο προσωπικό πορτφόλιο των εξετάσεων του βασικού επιπέδου (GCSE Art & Design).

Το θέατρο στοχεύει να εξοπλίσει τους μαθητές, ανεξάρτητα από την ηλικία ή τις φιλοδοξίες τους, με μια σειρά από δεξιότητες που θα τους χρησιμεύσουν σε όλη τους τη ζωή όπως:

– Να ξεκλειδωθεί και να απελευθερωθεί η φαντασία και η δημιουργική σκέψη, να αναπτυχθούν οι δεξιότητες επικοινωνία και ομιλίας, η ομαδικότητα, η παρατηρητικότητα, η αυτοπεποίθηση και γενικά η προσωπική και ομαδική έκφραση, η σχέση με το κοινό και οι τεχνικές υποκριτικής.

– Να εμπλουτιστούν το λεξιλόγιο και οι γνώσεις, παίρνοντας ερεθίσματα από όλες τις μορφές τέχνης όπως η μουσική, οι εικαστικές και εφαρμοσμένες τέχνες και ο χορός.

– Να διδαχτούν σχετικά με το θέατρο, ιστορία και διάφορα είδη θεάτρου, κλασικού και σύγχρονου και να γνωρίσουν έργα θεατρικών συγγραφέων και άλλων λογοτεχνών.

Κάθε χρόνο οι μικροί μας ηθοποιοί έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε θεατρική παράσταση – παραγωγή του θεάτρου Αιγαία όπως επίσης και να παρακαθήσουν σε εξετάσεις του London Academy of Music and Dramatic Arts, είτε υποκριτικής είτε κάποιου παραπλήσιου θέματος. Οι εξετάσεις αποτελούν απόδειξη ενασχόλησης με το θέατρο όπως και πολύτιμο στοιχείο για το βιογραφικό τους σημείωμα και για τις μελλοντικές τους αιτήσεις σε πανεπιστήμια.

ομάδες για παιδιά 4-6χρ / ομάδες για παιδιά 7+

Ο στόχος του  TέχνηΘέατρο είναι τα παιδιά να γνωρίσουν, να εκτιμήσουν και να αγαπήσουν τον υπέροχο κόσμο των εικαστικών αλλά και παραστατικών τεχνών μέσα από πρακτικές, διαδραστικές, δημιουργικές  δραστηριότητες. Το ταξίδι  περιλαμβάνει έμπνευση, έρευνα, δημιουργία. Οι θεματολογίες πηγάζουν και από τους δύο χώρους των τεχνών, άλλοτε η έμπνευση ξεκινά μέσα από οπτικά ερεθίσματα και άλλοτε από αυτά του θεατρικού παιχνιδιού και της δραματοποίησης.

Η σχολή Αιγαία κατανοεί τις πολύπλευρες καλλιτεχνικές ανησυχίες των παιδιών και προσφέρει στους μαθητές της την επιλογή να συμμετέχουν σε 2 τμήματα την εβδομάδα (2ωρο τέχνης + 2ωρο θεάτρου) με μειωμένα δίδακτρα. Στα δίδακτρα περιλαμβάνονται όλα τα υλικά, προετοιμασία για εξετάσεις θεάτρου και προετοιμασία για τη θεατρική παράσταση.

για παιδιά 4-6χρ

Το καινούργιο πρόγραμμα «Δημιουργώ μαζί με τους γονείς» σχεδιάστηκε για να μας ταξιδέψει σε νέες δημιουργικές περιπέτειες! Η  Σχολή Αιγαία υποστηρίζει τη δημιουργικότητα των παιδιών στην προσχολική ηλικία  αποσκοπώντας στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων, ικανοτήτων και γενικά της δημιουργικότητας τους. Η σειρά των εργαστηρίων αυτών  θα αποτελέσει αφετηρία για χαρά, παιχνίδι αλλά και δημιουργία όμορφων έργων τέχνης με διάφορα υλικά και τεχνικές.

Το καινούργιο πρόγραμμα «Μαθαίνω Αγγλικά με Δημιουργικό τρόπο» σχεδιάστηκε για να διδάξει την Αγγλική γλώσσα με δημιουργικότητα και ενθουσιασμό, μέσα από εικαστικές και θεατρικές δραστηριότητες. Μέσω του προγράμματος τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την αγγλική γλώσσα και να κάνουν τα πρώτα τους βήματα μέσα από διάφορες δημιουργικές  δραστηριότητες. Άλλωστε, τα πάντα μαθαίνονται ευκολότερα μέσα από το παιχνίδι!

γενικά

Κάθε καλλιτεχνική δημιουργία για να είναι αυθεντική πρέπει να απορρέει από την ιδιοσυγκρασία και τις ιδιαίτερες ικανότητες του δημιουργού της. Αυτή η παραδοχή, όταν εξετάζεται από την οπτική της παιδικής καλλιτεχνικής δημιουργίας, γίνεται ακόμη πιο σημαντική έχοντας υπόψιν ότι οι δημιουργίες των παιδιών αποτελούν την πλέον αυθόρμητη και ανεπιτήδευτη έκφραση. Βασική αρχή η οποία διέπει τη λειτουργία της Παιδικής Σχολής της Σχολής Αιγαία, είναι η ενασχόληση με τις τέχνες μέσα σε ένα καθόλα ελεύθερο και δημιουργικό περιβάλλον, όπου ο μαθητής αφήνεται να ξεδιπλώσει τις δικές του ιδιαιτερότητες και ανησυχίες. Η γοητεία της εξερεύνησης και του πειραματισμού έχουν για τη Σχολή την ίδια σημασία όπως και η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης καλλιτεχνικής δημιουργίας. Καμία παρέμβαση στο έργο των μαθητών δεν γίνεται, αντιθέτως αφήνονται οι μαθητές να βρουν δικές τους λύσεις σε καλλιτεχνικής φύσεως προβλήματα και οι καθηγητές βοηθούν προτείνοντας υλικά και διδάσκοντας τεχνικές. Η λογική της στεγνής αντιγραφής έργων αντί της ουσιαστικής μελέτης και προβληματισμού, η οποία δυστυχώς αποτελεί βασική αρχή πολλών προσεγγίσεων διδασκαλίας της τέχνης, δεν συμβαδίζει καθόλου με το πνεύμα ελευθερίας και δημιουργικότητας το οποίο προωθείται από τη Σχολή Αιγαία. Ακολουθώντας συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών, το οποίο καλύπτει διάφορους τομείς της τέχνης (π.χ. θεωρία, πειραματισμός με υλικά, μελέτη Κύπριων και ξένων ζωγράφων) οι διδάσκαλοι των Παιδικών Ομάδων Τέχνης, δίνουν κατευθυντήριες γραμμές και «προκαλούν» το ενδιαφέρον των μαθητών, παροτρύνοντας τους να ξεδιπλώσουν τις ιδιαίτερες ικανότητες και τα ενδιαφέροντά τους.

Κάθε καλλιτεχνική δημιουργία για να είναι αυθεντική πρέπει να απορρέει από την ιδιοσυγκρασία και τις ιδιαίτερες ικανότητες του δημιουργού της. Αυτή η παραδοχή, όταν εξετάζεται από την οπτική της παιδικής καλλιτεχνικής δημιουργίας, γίνεται ακόμη πιο σημαντική έχοντας υπόψιν ότι οι δημιουργίες των παιδιών αποτελούν την πλέον αυθόρμητη και ανεπιτήδευτη έκφραση. Βασική αρχή η οποία διέπει τη λειτουργία της Παιδικής Σχολής της Σχολής Αιγαία, είναι η ενασχόληση με τις τέχνες μέσα σε ένα καθόλα ελεύθερο και δημιουργικό περιβάλλον, όπου ο μαθητής αφήνεται να ξεδιπλώσει τις δικές του ιδιαιτερότητες και ανησυχίες. Η γοητεία της εξερεύνησης και του πειραματισμού έχουν για τη Σχολή την ίδια σημασία όπως και η παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης καλλιτεχνικής δημιουργίας. Καμία παρέμβαση στο έργο των μαθητών δεν γίνεται, αντιθέτως αφήνονται οι μαθητές να βρουν δικές τους λύσεις σε καλλιτεχνικής φύσεως προβλήματα και οι καθηγητές βοηθούν προτείνοντας υλικά και διδάσκοντας τεχνικές. Η λογική της στεγνής αντιγραφής έργων αντί της ουσιαστικής μελέτης και προβληματισμού, η οποία δυστυχώς αποτελεί βασική αρχή πολλών προσεγγίσεων διδασκαλίας της τέχνης, δεν συμβαδίζει καθόλου με το πνεύμα ελευθερίας και δημιουργικότητας το οποίο προωθείται από τη Σχολή Αιγαία. Ακολουθώντας συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών, το οποίο καλύπτει διάφορους τομείς της τέχνης (π.χ. θεωρία, πειραματισμός με υλικά, μελέτη Κύπριων και ξένων ζωγράφων) οι διδάσκαλοι των Παιδικών Ομάδων Τέχνης, δίνουν κατευθυντήριες γραμμές και «προκαλούν» το ενδιαφέρον των μαθητών, παροτρύνοντας τους να ξεδιπλώσουν τις ιδιαίτερες ικανότητες και τα ενδιαφέροντά τους.

ενδιαφέρομαι / I'm interested

Παρακαλώ στείλτε μου περισσότερες λεπτομέρειες. / Please send me more information.Επιθυμώ να εγγραφώ. / I want to register.

[/vc_column][/vc_row]